0102030405060708

FENG SHUI

Je praktika rozmiestnenia, usporiadania  a zariadenia bytov, domov, kancelárií, obchodov a pod.

Táto metóda sa zaoberá aj vhodnou voľbou farieb, tvarov a materiálov v súlade s prírodou.

Tiež vhodnou orientáciou voči svetovým stranám, prúdením energií, vplyvom geopatogénnych zón a elektrosmogu.

 

Niekedy stačí tak málo a všetko sa dá napraviť aj bez sťahovania nábytku.

Cieľom FENG SHUI je, aby sa ľudia v takto zariadených priestorov  cítili príjemne, boli vyrovnaný s prostredím, ktoré im bude upevňovať zdravie, prosperitu, vzťahy v rodine a v láske.

FENG SHUI, sa dá dobre praktizovať aj pri návrhu firemného loga a vizitky.

Ako zlepšiť detskú izbu - Feng shui

INTERIERY - Detská izba pred a po

Je to jedna z veľmi dôležitých miestností v našich bytoch. Slúži na rozdiel od iných miestností pre deti na viac účelov. Je to miesto na spanie, hranie a s pribúdajúcim vekom dieťaťa aj na učenie. Preto by mala detská izba zodpovedať veku a pohlaviu dcéry alebo syna. Detská izba by mala ponúkať možnosť zmeny. Vekom hračky, skladačky, kočiare, autodráhy nahradia knihy, plagáty, stojany na CD a pod. Deti od malička vedia vycítiť priestor, čo sa postupne až do dospelosti vytráca. Táto schopnosť ostáva iba niektorým jedincom. Je dobré, ak sa aj deti sami podieľajú na zariaďovaní ich izby. Pre staršie dieťa je výhodou, ak je jeho detská izba umiestnená v severovýchodnom sektore. To môže prispieť k lepším študijným výsledkom v škole, nakoľko z každej svetovej strany prúdi iný vplyv a zo SV prúdi pozitívny vplyv vzdelania. 



Priestor na spanie
1)Priestor na hranie
2)Priestor na učenie

Čo vtedy, ak z priestorových dôvodov slúži jedna detská izba viacerým deťom? V rámci jednej miestnosti je dobré, ak má každé dieťa aspoň svoj vlastný kútik. Nedávno som navštívila jednu rodinu, ich dcéra druháčka veľmi zle zaspávala. Po vylúčení všetkých možností jej zlého spánku nastúpil do popredia problém súvisiaci s priestorom detskej izby. Obývala izbu sama a nachádzali sa v nej všetky tri zóny )spanie, hranie, učenie) čo bolo dobré, ale...


GPZ – vplyv geopatogénnej zóny

Detská izba pred zmenou

1.Posteľ bola nasmerovaná na negatívny smer dievčatka (jej pozitívne smery V,JV,S,J)
2.Posteľ sa nachádzala v geopatogénnej zóne
3.Porušená škola tvarov, nakoľko sa dvere do izby nachádzajú za hlavou a navyše bez čela postele
4.Posteľ bola umiestnená v rušivej časti izby aj z hľadiska prúdenia energií, to je medzi oknom a dverami. 
5.Z hľadiska astrológie celého bytu v časti, kde bola umiestnená posteľ, bol vplyv negatívnej hviezdy
6.Stôl nasmerovaný do okna (bol síce v smere úspechu dievčatka), ale porušená škola tvarov. Navyše písací stolík umiestnený rovno pod oknom dieťaťu odnáša myšlienky a nemôže sa dobre sústrediť na učenie



Po zmene

1.Presunutím postele spí dievčatko vo svojom smere úspechu.
2.Presunutím postele sa dostala mimo GPZ
3.Presunutím postele prišlo k zlepšeniu školy tvarov. Dieťa má pod kontrolou celú miestnosť. Navyše je posteľ umiestnená v mieste najvyššej harmónie a doplnilo sa čelo na posteli.
4.Týmto je posteľ umiestnená v tichšej zóne z hľadiska prúdenia energií
5.Dieťa spí mimo negatívneho pôsobenia hviezdy z hľadiska astrológie celého bytu.
6.Presunutím písacieho stolíka pozerá dieťa na juhovýchod )každý smer má 45 stupňov), ktorý patrí medzi šťastné smery dievčaťa a týmto sa zrušil aj priamy výhľad do okna, ktorý ju rušil pri učení. Tiež je dobrou alternatívou dať stolík oproti, čím sa splní aj škola tvarov a dievča v tomto prípade bude pri sedení pozerať na sever. Tento smer je pre ňu tiež pozitívny.

Výsledok

Presunutím nábytku dievča vo svojej izbe dobre zaspáva bez maminho uspávania samo a oveľa rýchlejšie. Nebudí sa zo sna a v škole sa zlepšilo. Chodí do školy oddýchnutejšia, čo sa aj prejavilo na jej známkach, je menej chorľavá a lepšie sa učí.